מגדלי מדיקל קר בע"מ

חברת מגדלי מדיקל קר בע"מ מנכ"ל: מר שאולי יניב פז

מדיקל קר מספקת טיפולים וסדנאות בתחום הרפואה האינטגרטיבית על פי שיטת InHeal הייחודית. בין שאתם בריאים, ובין שאתם מתמודדים עם מחלה או עם תהליכי החלמה מורכבים וקשים, במדיקל קר תמצאו מענה. בנינו בשבילכם מגוון רחב ומדויק של סדנאות טרנספורמטיביות בנות 6 ימים: לחולים ולמחלימים אונקולוגיים, לחולי פיברומיאלגיה, למתמודדים עם PTSD, לחולים במחלות אוטואימוניות אחרות וגם לאנשים בריאים שגילו את הקשר בין הגוף לבין הנפש והרוח, ושרוצים לטפל בחרדות ובטראומות שהם נושאים ושמטרידים אותם בחיי היומיום.

שיטת InHeal שפותחה על ידי מדיקל קר מורכבת מתהליך מובנה וייחודי לטיפול, לתמיכה, להדרכה, לליווי ולסיוע מקצועי בהתמודדות עם טראומות ופחדים חבויים ולא מעובדים, ועם ההשלכות שיש להימנעות מהתמודדות, על חיי היומיום של המטופלים. השיטה היא כלי אוניברסאלי לטיפול בטראומות, והיא משתמשת בשיטות טיפוליות רגשיות ואנרגטיות שמסייעות למטופלים ולמטופלות לחלץ את הטראומה מהתת-מודע, להתמודד איתה ולפתור אותה ובכך להפחית את השפעותיה השליליות על החיים ועל הבריאות.

שאולי יניב פז

מחקרים רבים מצביעים על הקשר שבין טראומה רגשית לא מטופלת והיווצרות תהליכי מחלה בגוף. לראשונה בישראל פותחה תכנית גוף-נפש-רוח, אינטגרטיבית ורחבה, שמתמחה בהענקת כלים לתמיכה ולהעצמה גם למחלימים ממחלות קשות וגם לאנשים בריאים שרוצים להתנקות מטראומות ומאירועים נפשיים שמעיקים עליהם ולמנוע פוטנציאל היווצרות של מחלות. התוכנית מבוססת על שיטת InHeal, שיטה שמייצרת תהליך מובנה ומאפשרת טרנספורמציה רגשית משמעותית וריפוי פנימי באמצעות טיפול במגוון שיטות ובתהליך הוליסטי. במסגרת השיטה פותחו מספר סדנאות לטיפול אינטגרטיבי בסוגים שונים של חולים ומחלימים: מחלימים אונקולוגיים, חולי פיברומיאלגיה ומחלות אוטואימוניות אחרות, מתמודדים עם פוסט טראומה כגון הלומי קרב, וגם, לא פחות חשוב, אוכלוסיות בריאות שמעוניינות במניעה מראש של פוטנציאל להתפתחות מחלה. במיוחד בשבילן פותחה סדנה טיפולית מונעת בכדי לחזק את המערכת החיסונית שאנו קוראים לה: גוף-נפש-רוח. בסדנאות ייחשפו המשתתפות והמשתתפים לתהליך ריפוי מובנה ויקבלו טיפולים, ליווי והדרכה בנושאי תזונה לחיזוק הגוף והחיוניות, טיפולים מעולמות הרפואה הסינית, טיפולים רגשיים עמוקים, סדנאות העצמה, מדיטציות, יוגה טיפולית ועוד.  

התכנית הייחודית מפחיתה לחץ וחרדה, משחררת טראומות לא מטופלות, מסייעת למשתתפים לרתום את הגוף והנפש לתהליך הריפוי הפנימי, פותחת בפניהם צוהר לעולם חדש, ומעניקה להם כלים לשינוי הרגלי חיים ולהעמקת העבודה הפנימית הנדרשת לבריאות טובה יותר.

שיטת InHeal שפיתחנו יחד עם קברניטי מרכז מדיקל קר וצוות המומחים הבינלאומיים לרפואה אינטגרטיבית שמלווה אותנו, היא שיטה ייחודית בארץ ובעולם שמהווה קטליזטור לריפוי פנימי עמוק ומורכבת משלושה חלקים עיקריים:

  • תהליך טיפול אישי ומדוייק שמותאם לכל משתתף ומשתתפת ועושה שימוש במגוון שיטות טיפוליות מתחום הרפואה האינטגרטיבית לחיזוק חיוניות הגוף במקביל לחיזוק החוסן הנפשי והרוחני.
  • ליווי צמוד בשלבי התהליך שעוברים המשתתפים על ידי פסיכולוגית אינטגרטיבית שצמודה לתוכנית ושמוודאת התקדמות הטיפול משלב לשלב.
  • תמיכה קבוצתית שמאפשרת שחרור ללא אשמה ונותנת לגיטימציה לתהליכים העמוקים שהמשתתפים עוברים בסדנה.

השיטה היא תהליך מובנה של ניקוי וריפוי פנימי ב- 3 שלבים ו- 5 אלמנטים

  • שלב ראשון חיזוק וקילוף – נחזק את החיוניות בגוף ונעלה את רמת האנרגיה הזמינה לו, בעזרת שיטות טיפוליות שמקלפות מנגנוני ההגנה כהכנה לאיתור השורש הרגשי של המחלה או הטראומה.
  • שלב שני איתור השורש הרגשי–  נתמודד מחדש עם הטראומה בשיטות טיפוליות רגשיות עמוקות. נתמודד איתה בצורה מתקנת ומרפאה, ונוותר על הבושה והאשמה.
  • שלב שלישי אינטגרציה – נעבד מחדש את הגישה לטראומה ונייצר דפוסים חדשים של התנהגות וניהול חיים בריאים יותר מתוך המודעות אליה. נקבל סט של כלים להתמודדות עם המודעות החדשה שלנו בחיי היומיום, כולל תמיכה לאחר הסדנה בטיפולי המשך כדי לאפשר לנו לחזור לתפקוד תקין ולאיכות חיים טובה
  • ליווי רציף על ידי מנהלת התוכנית, פסיכולוגית אינטגרטיבית שמשקפת למטופלים ולמטופלות את התהליך שהם עוברים, ומעבירה אותם ממצב של בלבול ודחק רגשי למצב חדש של בהירות מחשבה והבנה. 
  • קבוצות תמיכה אינטימיות  -הסדנה מתבצעת בקבוצות אינטימיות, תומכות ומעצימות. הלגיטימציה שהאנשים בקבוצות מעניקים אחד לשני, מאפשרת את השלמת הטיפול ומנטרלת את רגשות הבושה והפחד שבדרך כלל מונעים התמודדות ומעכבים החלמה.

במסגרת תקופת השהות בכל הסדנאות שמועברות במספר ימים,  המשתתפים מקבלים טיפולים פרטניים ממיטב המטפלים בארץ, במגוון שיטות הכוללות: הדרכה לתזונה נכונה, הקניית כלים רגשיים להתמודדות עם לחצים וטראומה, תרגולים פיזיים משלימים, דמיון מודרך, מדיטציה, דיקור סיני, סדנאות העצמה ותמיכה רגשית פרטנית-אישית, והכל על פי התאמה אישית למצבם ולצרכיהם.

מעבר לסדנאות אנו מאפשרים למשתתפים גם להגיע לטיפולים פרטניים מדויקים על פי הצרכים האישיים של כל אחד ואחת ולהתחיל להתקדם לתהליך של ריפוי מבפנים.

המקום עוטף באהבה ובאכפתיות גדולה ומאפשר למשתתפים מפגש נעים עם תכנים וכלים אשר מסייעים להם להכיל את הקשיים הנפשיים שאיתם הם מתמודדים, ולשנות את אורחות חייהם.

צוות ההנהלה, שבראשותי, עובד בשיתוף פעולה מלא עם צוות המומחים שלנו, ויחד אנו חותרים להעניק למשתתפים שינוי רגשי מאיץ ריפוי.

Eli Yahalom, MBA, Ph.D.

Eli Yahalom, Ph.D. Doctor of Philosophy (Microbiology), The Hebrew University, M.B.A., High-Tech Management, College of Management

Eli Yahalom has over thirty years of experience in business development, technological innovation management, global marketing operations and starting new businesses and companies in Israel and world-wide, focusing on transforming scientific research into marketable products, with emphasis on environment preservation and sustainability.  

Currently he is the founder and CEO of EarthShading, a company which develops reflective-zone technologies for decreasing global temperatures.

In the past, Eli served in many managerial roles such as:

a Project Manager at IAI-PNG (Papua New Gini), Managing the production of 15 million coffee trees to be planted by 5000 smallholder growers,

CEO of Afeka Yissumim (part time) an academic College of Engineering with 3600 students,

Founder & C.E.O. of BondX Technologies developing natural additives for the paper industry,

CEO of Kinrot Technological Incubator, dedicated to water technologies.

Eli is a chairman of 6 companies and director in 12.