תרומה לטיפולים אונקולוגים

הנגשת הטיפולים של הרפואה האינטגרטיבית לחולים ומחלימים במחלת הסרטן

אנשים המתמודדים עם מחלה מסכנת חיים הם הלקוחות הראשונים שאמפא קמה בשבילם.
הם הבטן הרכה שלנו.

המטרה שלנו היא לאפשר לחולים ולמחלימים ממחלות מסכנות חיים, ובראשם הסרטן, לטפל בעצמם ובמחלה לא רק על ידי הטיפול מציל החיים של הרפואה הקונבנציונלית, שנלחם בפועל בתאים הסרטניים, אלא על ידי טיפול מקיף שיכלול גם חיפוש ואיתור השורש הנפשי של המחלה על פי הרפואה האינטגרטיבית, ומתן מענה מתאים. מחלת הסרטן ממשיכה להיות אחת המחלות הקשות והנפוצות ביותר בעולם. כל שנה נוספים בישראל כ 30,000 חולים חדשים. מחקרים רבים בעולם מראים את הקשר הברור בין מצב נפשי ובריאות נפשית לבין התפרצות המחלה. ספציפית למחלת הסרטן, המחקרים מצביעים על קשר ישיר בין טראומה נפשית להתפתחות המחלה.

דר’ דגלס ברודי הוא חלוץ במחקר להבנת הקשר בין רגשות ומצבי דחק נפשיים למחלת הסרטן. עבודתו מראה כי למטופלים אשר אובחנו עם סרטן יש קריטריונים נפשיים ופסיכולוגיים דומים שעיקרם טראומה רגשית ונזק רגשי במהלך השנתיים שלפני האיבחון. במחקרו, חקר דר’ דגלס ברודי את הקשר בין מחלת הסרטן למצבם הנפשי של החולים, ואת הכלים אשר יכולים להפחית ולרפא את המחלה. ממסקנות המחקר אפשר לראות כי מצבי לחץ ומשבר בחיינו עלולים לגרום ללחץ כרוני ולטראומות רגשיות שמעודדות את מערכת העצבים הסימפתטית ליצור גרורות סרטניות. כאשר מערכת העצבים הסימפתטית מעוררת באופן תדיר, האדרנלין והנור-אדרנלין מפעילים קוד גנטי אשר בכוחו להוביל למספר תהליכים פרו סרטניים.

מחלימים אונקולוגיים רבים חווים תסמינים נפשיים ופסיכולוגיים שליליים שכוללים לחצים נפשיים וחרדה. תסמינים אלו משפיעים על המחלימים ועל בני משפחתם ומעכבים את ההחלמה האמיתית שלהם. תהליך ההחלמה מסרטן דורש תעצומות נפש גדולות וטיפול שמתמקד הן בהעלאת החיוניות בגוף והן בהפחתת הלחצים בנפש. טיפולים ייחודיים ברפואה האינטגרטיבית נותנים לכך מענה מדויק.

כדי להגשים את מטרותיה בתחום הטיפול במחלימי סרטן, אמפא הציבה לעצמה מטרה להנגיש טיפולי רפואה אינטגרטיבית לחולים ולמחלימים שידם אינה משגת לשלם תמורתם.

התקציב חושב לפי הסכום הנדרש למימון טיפולים ל-5 חולים מדי חודש, במשך חצי שנה למטופל, בתוכנית טיפולית שתכלול סדנה ו – 12 טיפולי המשך.

התקציב הנדרש לאמפא כדי להגשים את יעדיה בתחום הטיפול בחולי ובמחלימי סרטן הוא כ 800 אלף ש”ח

Organic cell background
Young pale woman with cancer at doctor's office

רוצה לתרום לטובת טיפולים לאונקולוגים?

Eli Yahalom, MBA, Ph.D.

Eli Yahalom, Ph.D. Doctor of Philosophy (Microbiology), The Hebrew University, M.B.A., High-Tech Management, College of Management

Eli Yahalom has over thirty years of experience in business development, technological innovation management, global marketing operations and starting new businesses and companies in Israel and world-wide, focusing on transforming scientific research into marketable products, with emphasis on environment preservation and sustainability.  

Currently he is the founder and CEO of EarthShading, a company which develops reflective-zone technologies for decreasing global temperatures.

In the past, Eli served in many managerial roles such as:

a Project Manager at IAI-PNG (Papua New Gini), Managing the production of 15 million coffee trees to be planted by 5000 smallholder growers,

CEO of Afeka Yissumim (part time) an academic College of Engineering with 3600 students,

Founder & C.E.O. of BondX Technologies developing natural additives for the paper industry,

CEO of Kinrot Technological Incubator, dedicated to water technologies.

Eli is a chairman of 6 companies and director in 12.