תרומה להכשרת מטפלים

הכשרת צוותי טיפול בטיפולים שונים של הרפואה האינטגרטיבית

יעד מרכזי של אמפא הוא לאפשר זמינותם של טיפולי רפואה אינטגרטיבית לכל בית ובית. כדי להגשים את היעד הזה, הצעד הראשון מוכרח להיות הכשרת מטפלים רבים ככל שניתן, בשיטות הטיפוליות הרלוונטיות ואלו הן:

שיטת המסע שהגתה ברנדון בייס, שטיפה אנרגטית שפותחה על ידי ד”ר נאדר בוטו, שיטות טיפוליות מעולם הרפואה הסינית, מדיטציה, טיפולי נשימות וטיפולים פרא-רפואיים כמו מסז’ רפואי, רפלקסולוגיה, הילינג ועוד.

מחקרים מראים כי כאשר נפש האדם עסוקה בניהול של לחץ או טראומה לא פתורה, האנרגיה של הגוף מתמקדת בהתגוננות מפני האיום החיצוני, על חשבון החוסן הגופני. התוצאה היא שהמערכת החיסונית ומערכות החוסן הפנימי נחלשות, והגוף פגיע יותר למחלות. טיפולים רגשיים להפחתת הלחצים ולשחרור טראומות רגשיות מאפשרים הפניה של אנרגיה לתחזוקה פנימית של הגוף ומזרזים את ריפויו.

טיפולים פרטניים בשיטות של הרפואה האינטגרטיבית הם טיפולים שתומכים רגשית, רוחנית ונפשית. הם עוזרים לשחרר פחדים, כאבים וטראומות רגשיות ולהפחית באופן ניכר את רמת הלחץ הנפשי. הריפוי הרגשי מאפשר למטופלים להתחבר לעצמם, לניצוץ הפנימי שבתוכם ולעוצמת הריפוי העצמי של הגוף. כל הטיפולים ניתנים על ידי מטפלים פסיכותרפיסטים ומטפלים רגשיים הוליסטיים מתחום הרפואה האינטגרטיבית.  

אמפא רואה חשיבות עליונה בהכשרה של עוד ועוד צוותים של מטפלים מומחים בגישות השונות, ולכן העמידה את מטרת ההכשרה כיעד מרכזי. 

התקציב הנדרש לאמפא כדי להגשים את יעדיה ולהכשיר 30 מטפלים בשנה הוא כ – 200 אלף ש”ח בשנה.

Closeup of hand performing acupuncture therapy on customer's back at salon

רוצה לתרום לטובת הכשרת מטפלים?

רוצה לתרום לחוסן לארגונים?

Eli Yahalom, MBA, Ph.D.

Eli Yahalom, Ph.D. Doctor of Philosophy (Microbiology), The Hebrew University, M.B.A., High-Tech Management, College of Management

Eli Yahalom has over thirty years of experience in business development, technological innovation management, global marketing operations and starting new businesses and companies in Israel and world-wide, focusing on transforming scientific research into marketable products, with emphasis on environment preservation and sustainability.  

Currently he is the founder and CEO of EarthShading, a company which develops reflective-zone technologies for decreasing global temperatures.

In the past, Eli served in many managerial roles such as:

a Project Manager at IAI-PNG (Papua New Gini), Managing the production of 15 million coffee trees to be planted by 5000 smallholder growers,

CEO of Afeka Yissumim (part time) an academic College of Engineering with 3600 students,

Founder & C.E.O. of BondX Technologies developing natural additives for the paper industry,

CEO of Kinrot Technological Incubator, dedicated to water technologies.

Eli is a chairman of 6 companies and director in 12.